דילוג לתוכן דילוג לתפריט דילוג לחיפוש תפריט נגישות

משלוח חינם ברכישה מעל 300 ₪ לרוכשים באתר   משלוח חינם ברכישה מעל 300 ₪ לרוכשים באתר

חבילת היין הישראלית לראש השנה

עמיר אברהמי

אז אתם מתארחים או מארחים וכל המשפחה הקרובה והרחוקה יותר מוזמנת כבר לשולחן החג וזוהי ההזדמנות שלכם לחלוץ את היין.

הנה מתקרב לו בצעדים מדודים החג האהוב על הישראלים. ראש השנה. וכמו בכל חג תתכנס מכל משפחה ישראלית ביחד על מנת לציין את תחילתה של השנה החדשה. השולחן יהיה ערוך במטעמים מכל טוב וזהו הרגע שלכם להתאים את היינות הנכונים לארוחה ולשמחת החג. וכמו בכל חג, הנה לכם 6 המלצות של יינות ישראלים כשרים לבנים ואדומים שיעשו לכם את הארוחה ואת השנה לטובה יותר:

אז אתם מתארחים או מארחים וכל המשפחה הקרובה והרחוקה יותר מוזמנת כבר לשולחן החג וזוהי ההזדמנות שלכם לחלוץ את היין הראשון הקליל הלבן של טוליפ ספיישל אדישן. זהו יין יבש עם פרחוניות מאוד נעימה וברורה, עשוי מענבי סוביניון בלאן וגווירצטרמינר. הסוביניון בלאן יהיה אחראי על רעננותו של היין והתחושה הזורמת שלו והגווירצטרמינר הארומתי עד מאוד תורם לארומות הפרחוניות והטרופיות של היין.

 זהו אחד היינות הכי מתאימים עם מרק שיפתח את הארוחה אן כל מנה ראשונה בטעמים מתקתקים. ואם אתם חובבי יינות לבנים באופן מיוחד הרי בוודאי שתשמחו לראות שגם היין מד בלנד לבן של רקנאטי נמצא כבר על השולחן. זהו יין שעשוי נהדר. סדרה ים תיכונית העשויה מבלנד של קולומבארד רענן אליו הצטרפו שרדונה ורוסאן. השרדונה היא מלכת הלבנים כידוע, תוסיף נפח ליין והרוסאן שמתחיל לתפוס תאוצה כזן מעניין בישראל יוסיף מעט אקזוטיות של פסיפלורה לתוך המרקם הכללי של היין. שני הזנים האחרונים גם התיישנו בחביות אלון למשך שנה שלמה על מנת לתרום למורכבות נוספת ביין הסופי. לא לפספס.

וכמו בכל ארוחה או מפגש חברים, גם בארוחת החג נתכבד גם ביין רוזה ורדרד, קליל ומרענן. רוזה הפך להיות בשנים האחרונות יין חובה בכל בית. הוא יין שלא נדרשים להתאמץ עבורו כי הוא קליל וזורם מעצמו. בדיוק בשביל זה כדאי לכם לטעום את הרוזה ספיישל אדישן של יקב רמת נגב. זהו יין שמקורו בכרמי המדבר הישראלי. הזנים הם זנים אדומים שהמיץ שלהם מושרה מעט על קליפות הענבים מהם מקבל היין את הצבע הורוד הבהיר. יין שמתנהג כעיקרון כמו יין לבן יבש אחר. רענן בעיקר ובטח שמתאים למנות קלות ראשונות.

מוכנים למות העיקריות כבר? בדיוק בשביל זה נציע לכם שני יינות אדומים שניתן בהחלט לשלב אותם עם המנות העיקריות. תבור ספיישל אדישן אדום הוא יין שעשוי מרלו ומרסלאן. את המרלו לא צריך להציג. זן אדום אהוב וידוע שניחן בפירותיות טבעית כמו שזיף בשל. המרסלאן הוא זן ים תיכוני שמוסיף תבלון ליין ומורכבות. הכרמים של היקב ממוקמים בגליל העליון וזהו יין שלא יכביד יתר על המידה. אופציה נוספת לתחילת המנות העיקריות היא היין של יקב יפו ספיישל אדישן אדום. זהו קברנה סוביניון שמגיע מאזור עמק האלה שגם התיישן 8 חודשים בחביות עץ אלון והוא לא מכביד בדיוק כמו קודמו. אדום נעים, עם פרי בשל ויכולת לעבור איתו גם לכוס נוספת. את הרשימה חותם להיום יין נהדר שהוא המלצה חמה לכל בני המשפחה שממש אוהבים יין. מד בלנד אדום של רקנאטי הוא יין שגם חובבי יין אדוקים ירימו גבה להתפעלות. עשוי מזנים ים תיכוניים דוגמת קרינאן, מרסלאן ופטיט סירה, זהו היין המורכב והמיוחד של הערב. יזכיר לחלקכם גם יינות ממחוזות אירופאים ולמעשה כל לגימה ממנו תהפוך לחוויה. זהו יין שיכול להפוך להיות גם יין לצריכה קבועה אצל חובבי היין האדוקים ולא רק כיין חגיגי בחג ובערב שבת. לא לפספס. 6 יינות בחרונו לכם לחג ראש השנה, אז שתהיה לכם שנה טובה וחג שמח.
 

לרכישה >>

הצטרף למועדון החברים שלנו

וקבל הטבות ומתנות

להצטרפות  >

אנחנו רואים תמיד את חצי הכוס המלאה.

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו ותקבלו מידע על אירועים, סדנאות ומוצרים חדשים באתר ובסניפים

תנאי השימוש באתר
delivery icon
משלוח חינם מעל 300 ₪
איסוף חינם מהסניפים
איסוף חינם מהסניפים