דילוג לתוכן דילוג לתפריט דילוג לחיפוש תפריט נגישות

משלוח חינם ברכישה מעל 300 ₪ לרוכשים באתר   משלוח חינם ברכישה מעל 300 ₪ לרוכשים באתר

שישיית הלנה ג'וזפה ברברה דאלבה סופריור

מה במארז?

Barbera d'Alba Superiore Vigna Alferi DOC, Ellena Giuseppe,  

אזור גידול:
הכפר לה מורה, כרם Paradiso הקטנטן הממוקם בגובה 650 מטר מעל פני הים. הגפנים נטועות על אדמות עשירות בחימר, גילן הממוצע עומד על שישים וחמש שנה!

זן ענבים: 100% ברברה

תהליך ייצור: ענבי הברברה נבצרו בהגיעם להבשלה אופטימלית, לאחר השרייה במשך חודש תסס היין תסיסה אלכוהולית. תסיסה מלולקטית ויישון במשך שנתיים בשילוב של חביות עץ אלון צרפתי וחביות עץ אלון סלבוני מסורתי.

על היין: עושר, סגנון מודרני של ברברה, מרוכז, מתובל, רמז לקלייה

 

על היקב

יקב אלנה ג'וזפה שוכן בחווה חקלאית הממוקמת בלה-מורה, אחד מהכפרים החשובים באזור הברולו שבפיאמונטה. הכרמים משתרעים על פני שטח של 40 דונם בלבד לצידם גדלים גם שיחי אגוזי לוז אשר כמו כרמי הנביולו זקוקים גם הם למזג האוויר הקר והחורפי על מנת להניב פרי. לאחר שנים רבות של עבודה כאריסים במספר חוות באזור לה-מורה מחליטים פרנצ'סקו ואחיו ג'ובאני בשנת 1966 לרכוש חווה ולעשות לביתם. במשך שנים רבות הייתה החווה חלק מקואופרטיב חקלאי של כורמים אולם חזונו של ג'ובאני לייצר יין בעצמו לא הרפה ממנו והוא רתם לטובת המשימה את בנו, ג'וזפה ואת נכדו מתיאו. בשנת 2009 חוזרת המשפחה לייצר יינות אותם היא מיישנת במרתף עתיק מהמאה ה-19. על עבודת הייננות מופקד מתיאו שנוקט קו יינני מסורתי עם רמיזה מודרנית, היבול לדונם נמוך מאוד, התסיסה מתבצעת במכלי נירוסטה והיישון בחביות עץ מסורתיות לצד עץ אלון צרפתי מסוג באריק. הכרמים מנוהלים לפי עקרונות של חקלאות בת קיימא תוך שאיפה מתמדת לשמור על איכות הסביבה. כיום עובדים ביקב כתף אל כתף שלושה דורות של משפחה המלאה בתשוקה ושואפת לייצר יינות שיבטאו את הטרואר המקומי ואת האהבה הגדולה ליין.

אלנה ג'וזפה

המתכון הנכון

מתכון

צריך עזרה בבחירת יין?נשמח לעזור לך!

טלפון טלפון
התקשרו עכשיו
אימייל אימייל
כתבו לנו

אנחנו רואים תמיד את חצי הכוס המלאה.

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו ותקבלו מידע על אירועים, סדנאות ומוצרים חדשים באתר ובסניפים

תנאי השימוש באתר
delivery icon
משלוח חינם מעל 300 ₪
איסוף חינם מהסניפים
איסוף חינם מהסניפים